Julstress redan?

Hejhej bloggen!
Idag har jag bara sovit. Som vanligt. Det börjar bli lite töntigt att skriva det i varenda inlägg nu, men det är ju det enda jag håller på med för tillfället! Tur att skolan börjar snart igen...

Det här lovet har varit ett perfekt höstlov. Det har verkligen varit ett "vila-upp-sig-mitt-i-terminen-så-att-man-orkar-resten" lov. Jag längtar verkligen efter skolan nu. Nu börjar ju allt julfixande med lucia-sånger, jullåtar på pianot, skaffa massa julklappar till alla man känner och tända en massa adventsljus. Eller ja, kanske inte jättesnart det där med adventsljus, det är ju en månad kvar till december trots allt, men allt det andra måste man faktiskt börja tänka på nu. Inte för att jag kommer att börja köp några julklappar än, jag brukar alltid stressa i sista minuten med sådant, haha! Hur är ni, ska ni börja köpa redan nu, eller hetsköper ni sista veckan innan jul? :)

Nu ska jag äta lite lunch, betala räkningarna och fara och hälsa på morfar. Ha det bäst! <3


Julen 08

1 Elise:

skriven

Nej precis, det är det ju inte! :)

Vi får fundera vidare på det helt enkelt :D

Kommentera här: