Julpynt

Hallojsan bloggen!
Efter en start som såg ut som början på en riktigt dålig dag har dagen förbättrats betydligt. Hela familjen har sprungit omkring och piskat en massa julmattor, strukit en massa juldukar och hängt upp alla julgardiner. Allt i rött förstås! Vi har till och med fixat vårat ljusvalv och utejulgran! Även jag har deltagit, för en gångs skull, hihi. Annars är jag inte så bra på det här med att städa och pynta och sådant. Men nu är mitt rum också fyllt med rött minnsan. Det är inte färdigt än förstås, men en bra början!

Lite bilder på vårat julpyntade hus:







Det var allt för mig, nu ska jag äta lite och betala räkningarna. Ha det bäst!<3
1 Graavid på 17 år.:

skriven

Oh va skönt att höra vännen! :)

2 stina:

skriven

vad fint :) jag har också pyntat idag, fast inte med några tomtar eller så, det är för tidigt än tycker jag :)

3 Graavid på 17 år.:

skriven

Det hoppas jag med! :(

Oh va härligt det ska älsk och jag göra imorgon! :)

Bebisen mår fin fint, sparakr så sött just nu faktiskt :)

Om du nu ska lägga dig får jag önska dig en god natt! :)

Kommentera här: