En härlig eftermiddag

Hallå allihopa!
Har ni haft det bra idag? Det har jag i alla fall. Jag har varit på Sävargården och ätit en liten julmiddag tillsammans med släkten. Det fanns hur mycket god mat som helst och det var jättemysigt.

En liten dialog:

Johanna håller på att berätta en historia. Mamma avbryter henne:

Mamma: Johanna prata högre, vi hör inte vad du säger.

Johanna: Gör ni inte?

Mamma: Nej.

Johanna: Inte jag heller...

Haha!

Det blir inte så mycket text nu, ni får dagen i bilder istället!







Det var allt för nu, ha det bäst! <3

1 stina:

skriven

sv: åh, julbord! det ska jag äta nästa lördag. kommer bli såååå nice.

2 Graavid på 17 år.:

skriven

idag ahr jag haft det fin fint, hur har du själv haft det? =)

Ja nu är allt julpynt uppe och det var hur mysigt som helst att dricka te och bara kolla på alla de blingande ljusen! :)

3 Graavid på 17 år.:

skriven

Oh så härligt med släkten! :) Hoppas ni hade det fint tillsammans :)

Ha det jätte bra! :)

4 stina:

skriven

sv: jul är nog den mysigaste tiden på året!

Kommentera här: