Valar och helikoptrar

Det här var en väldigt jobbig dag. Jag har varit jättetrött hela dagen, och vi har haft hur många lektioner som helst... Känns det som. Vi var hos kuratorn idag också. Av någon anledning så ska alla tjejer i våran klass tillsammans gå till kuratorn en gång i veckan. Och det är bara våran klass... Men det var bättre än det brukar i alla fall.
Sedan har det bara flutit på som det brukar. Och jag och Emma hann med bussen hem, den fast vi var jättesena!

Omdömena kom idag också. Det gick okej.

Men nu måste jag gå, ska städa... lägger till lite bilder bara!



Isas och Lyubas fina helikopter på tekniken


Och min och Emmas fina Helmut!

Det var allt för mig,

Kram
1 Emma:

skriven

helmut is tha sexy shit, alla andra bah OMG han är så kooool, så schteeeek, så inne, så häftig och SÅ SNYGG! det tystnar när hon kommer rullandes på sina VÄL fungerande hjul, wow. :o:o:O:O<3<3<33<3<3<3<333

hahahha;]

2 isafisa:

skriven

asså emma har fan damp. ;o

3 Anonym:

skriven

ISA SCHEDIN KLAGAR DU PÅ MIG? :O:O:O:OOOO ;]]]]]]]]]]]

Kommentera här: