Vad ska man säga?

Någon fler än jag som lyckades glömma bort earth hour igår? Klantigt värre måste jag ju säga!Det har pratats om det jättemycket hela veckan, och när det verkligen gäller så glömmer man ju såklart bort det. Jaja, det kommer väl fler gånger... Och några kom ju antagligen ihåg det i år ändå...

Pappa fyllde år idag, men vi firade honom mest igår, så jag och mamma experimenterade lite med mitt hår och fick fram en asfräck frisyr! Eller, jag tycker att den var rätt cool i alla fall, ni ser den här nedanför. Kruset har inte gått bort idag, så det blir ju spännande att se vad alla tycker om det på fotbollen och konståkningen. ja, som ni hör har jag rätt fullt upp idag. Klockan 15.00-16.30 är det fotboll och 18-19 är det konståkning.

Jag har gjort lite annat ida också. Vi firade pappa på morgonen, och sedan dess har jag hunnit göra svenskaläxan också. Fast jag vet inte om det blev så himla bra...

Snart ska jag titta på VM-finalen för damer i konståkning, så jag lägger in lite bilder och sedan får det vara för idag!


                              Mitt hår! Lite intressant frisyr va?


        Och min klädsel... Lite suddiga bilder, men det får ni leva med!

Kram

Kommentera här: