Good day

Det har varit en rätt bra dag tycker jag. Inte speciellt många lektioner, sedan hem till Isa och flumma lite grann, och sedan en snabbis till Haga och hälsa på alla. Det var ovanligt länge sedan jag var på Haga kom jag på. Säkert flera veckor sedan!
Nu sitter jag hemma och skriver, har just ätit. Sedan ska jag nog göra spanska och svenska. På svenskan ska vi ha debatter, vi ska vara fyra i varje grupp, två stycken för ämnat och två emot. Desireé bestämde ämnena och det slutade med att jag och Emma I ska vara emot plastikoperationer. Inte särskilt svårt. Men sedan ska man ju ha en massa anledningar också! Fast överlag så kommer det här nog ändå att bli roligt, tror jag.

Klockan 7 ska jag pallra mig iväg till Sandalidens grusplan för ett fyspass med fotbollslaget. Önska mig lycka till!

Som ni förmodligen har sett redan så har jag ändrat designen på bloggen. Kände för att förnya den och har lite vårkänslor nu, så då blev det lite blommor och en vårig färg. Kommentera den gärna!

Lägger till lite bilder på dagen också...


Min något kladdiga tankekarta på spanskan!


Isa, Emma och Linda flummar i musikrummet. Och jag också förstås!


Isa... kastar sin väska. Det är den som ser ut som en minifallskärm där uppe...

Det var allt jag hade idag, vi hörs en annan gång!
1 isafisa:

skriven

HAHAHAHAHHAHAH TAACK palmy för att du tog dom finaste bilderna på mej ;]]]]

2 Emma:

skriven

FAKTA; ISA ÄR HET! AHAHAH :D :D ;]]]]

och jag med ofc XD

Kommentera här: