Nyår och sjukdom...

Eftersom jag inte hittade kameran, och mamma är borta, så får jag lägga in bilderna sedan. Men jag kan ju i alla fall berätta om den senaste veckan, även om det inte är så mycket att berätta. Jag har varit sjuk. Och har alltså inte gjort någonting. Det är så typiskt, jag har inte varit sjuk på hela hösterminen, men när det äntligen blir lov, och jag kan göra det jag vill, då blir jag sjuk! Men, men, jag har i alla fl hunnit använda mina julklappar väl... Jag har suttit vid guitar hero och böckerna HELA dagarna och ätit massa godis och chips. Fast vi har spelat lite familjespel och tittat på film också... faktiskt.
Sedan har det ju varit nyår också, och bara lite i efterhand sådär, så tänker jag skriva en lite lista på bra saker om 2008, och förhoppningar om bra saker 2009. Här kommer den:

5 bra saker om 2008:
1.
Jag kom in på TC.
2. Jag fick fara och titta på konståknings-VM.
3. Cypern tillsammans med kusinerna.
4. Konståkningen över huvudtaget. Jag har gjort jättemycket, tagit av hjälmen, klarat en axel, testat och tävlat m.m.
5. Julen tillsammans med kusinerna.

5 förhoppningar om 2009:
1. 
Att det blir roligt under sportlovet, i Hemavan och att Julia kommer hit.
2. Att konståkningen går bra, att jag klarar några hopp och i alla fall kommer ihåg programmet under tävlingarna! 
3. Att de planerade resorna i sommmar blir roliga, vi ska kanske till Göteborg, Tylösand, Skara sommmarland och Gotland.
4. Att skolan går bra och blir rolig, vi kommer ju att få betyg till hösten!
5. Att alla mår jämförelsevis bra, ingen blir allvarligt sjuk eller så.

Det var lättare att hitta på saker som gått bra under 2008 än att komma på saker som kan bli bra under 2009 upptäckte jag. Men det gick ju ganska bra ändå!
Nyår i alla fall... Den blev väl inte så social, men mysig. Satt hemma med familjen, och tacos, tittade på film, gick promenad runt området och väntade in tolvslaget. Vid tolvslaget gick vi ut på gården och tittade på raketerna. Det är ganska många som smäller häruppe, och går med till cykelbanan så ser man alla raketerna från stan, det är jättefint!
Jaa det var väl min nyår, inte så mycket mer att säga... Men ska försöka ladda upp bilder så fort mamma kommer hem och kan tala om var kameran är någonstans...
Hejdåå!
1 Isafisa:

skriven

HELVETE palmy vad mktdu skriver :O

där ser du, du kan om du vill (a)

hihi vi måste ses!.. ;o

vi har inte träffats på fleraflera veckor.. :(<3

Kommentera här: