:)

Nu sitter jag vid en av skoladatorerna och skriver en skolenkät. På 29 sidor... Roligt!
Fast vi skulle egentligen haft matte, så det här är långt mycket bättre, särskilt när man får sitta vid datorn sedan medan alla andra gör färdigt! Hahah Emma sitter bredvid mig, och skriver så att fingrarna flyger av... Nästan.
Hon skriver om mig tror jag!

Oj, vilket intressant inlägg det här blev... Inte.
Idag ska vi kolla på 8Mu och 9Mu:s musikal, föresten. Under svenskalektionen. Det ska bli jättekul, jag önskar att våran klass också fick vara med! Men inte då... Vi får väl vänta till nästa år istället.

Jag ska spela piano ikväll också. På Midgårdskolan kl.18.30. Komma och kika lite kanske? Fast Jag spelar fel ganska ofta när jag tränar hemma, och jag är grmyt trött på den där låten! Men det blir väl sista gången jag spelar den nu då.

Kan föresten tillägga att jag är helt GRYM på att övertala mina föräldrar till saker!

Nu måste jag gå...

Kram

1 Emma:

skriven

hihih jag skrev om dig (a)

2 Sabina Delanie:

skriven

nice blog :) many hugs Delanie!

Kommentera här: