Ouuups, igen!

Dålig updatering igen... Kan inte skylla ifrån med annat än att dagarna bara har flugit iväg, och att jag varken har ägnat energi eller tankar till datorn överhuvudtaget.
I torsdags var jag på pianomöte, och bestämde tid för säsongens pianolektioner. Jag och Anna satte våra tider efter varandra i år, så att vi kunde spela ihop någon gång, och det hoppas jag att vi gör! Vi gjorde inte det så mycket förra året, och jag saknade det.
Schemat för konståkningsträningarna är också fastställda nu och jag är på det hela taget nöjd med det. Visserligen krockade det väldigt mycket med fotbollen, men den pågår ju inte så länge till så det fixar sig nog :)

Vad har ni gjort i veckan?

Idag var jag med mamma på H&M och köpte lite kläder. Jag är nämligen i stort behov av jeans. På grund av tidsbrist och liten affär (vi var inte på stan, utan Ersboda) så fick jag bara ihop ett par jeans. Dock följde en tröja med också som jag är väldigt nöjd med! Lägger in bilder sedan.

Ha det bäst! 

Kommentera här: