20/09-08

Längesedan jag skrev igen... ;) I torsdags var det i alla fall redovisning för mellanstadiet av temaveckan. Jag var där och kikade lite med Sigge, och sedan kom Isa och Emma på slutet också. hihi, jag är rätt glupsk, jag åt en chockladboll, en hallongrotta och en maräng (A) Men det var gott! Uppvisningen var helt okej. Jag, Isa och Emma sjöng med i alla låtarna ^^

Igår hade jag första piano lektionen för terminen... Det gick rätt bra. Jag ska spela Mamma Mia. Den ser lättare ut än den är... xD Jag var på ridning också. Jag fick Magic. Det gick rätt bra, trots att vi tränade på framdelsvändningar (som jag för övrigt är helt värdelös på). Vi tränade lite på galoppfattningar också som tur var ^^

Idag har jag gjort... Ingenting. Och det är väldigt skönt D:
Nu ska jag dra! Bajj bajj!

Dagens bästa: Sova! :D

Dagens sämsta: Tröga tangenter xD

Kommentera här: