13/03-08

Den här dagen har varit ganska bra. Hände inget spec på förmiddan, sedan efter lunch fick vi börja med reklam-film, jag hamnade med isa och amanda. Fast vi kom inte på något... ngn som har några tips om en bra produkt att gör reklam för? (A) Sen blev det piano, första gången jag tränat typ xD sedan for vi på någon dansuppvisning på norrlands-operan... bra för då kunde man köpa lite godis på vägen dit ^^ Det var faktiskt ganska roligt att titta på, iaf på slutet när dom gjorde en annan dans xD På vägen hem fick jag cykelskjuts av Em hem till henne, då kändes det verkligen som vår =) Sedan kände vioss lite olagliga också, ingen av oss hade hjälm och som sagt, Em skjutsade mig ^^ jaja, känner mig inte så taggad för konståkning, kändes lite förut, men inte nu längre xD

Dagens bästa: Våren är på väg! Känns det som =)

Dagens sämsta: Brobygget på matten. såååååååååå tråkigt... Och Helmut dog ;(
1 Isafisa:

skriven

Men Palmut överlevde :D

Kommentera här: