17/06-08

I helgen har jag varit på 4H-lägret. Det var askul! Vi fick sköta om djuren, gå på promenader med hästarna, hopppa med kaninerna m.m. Vi for och badade på Umelagun också =D Vi sov i höet. Det blev typ omvänd ordning - Isa somnade först, Emma sedan och jag sist! Jag låg uppe till halv fem och lyssnade på Final Goodbye - Rihanna (A) Vid typ tre-tiden kom det in en svala i ladan. Den var fin. Strax innan vi skulle hem fick vi bestämma namnen på nästan alla djuren. Griskultingarna fick heta Palmy och Isa ^^ Igår sov jag till halv tolv och låg i sängen och degade till ett. Sedan gick jag ut till hammocken och degade resten av dagen (A) Idag ringde mamma och väckte mig kvart över nio (!) för att jag skulle fara på OBS och köpa bullar som Johanna (!) skulle ha på knattelägret! Det var min fina morgon det...

Bye bye!

Dagens bästa: Datorn har inte exploderat än!

Dagens sämsta: Datorn kommer explodera snart!

Kommentera här: