31/01-08

JAG SKA FÅ ÅKA TILL GÖTEBORG I PÅSK OCH KOLLA IN KONSTÅKNNGS-VM! :D Är bara så glad! :D Ska åka dit själv, kolla på några pass med min faster, min tremening och min famor, och sedan ska min faster och mina kusiner följa mig hem igen, för de ska komma över till oss i påsk. Längtar redan! Det blir första gången jag reser själv. Det ska bli skoj! Aja, idag hade vi i alla fall friluftsdag. Jag tror att det är typ två friluftsdagar av ca 30 som är roliga. Det är den här och när man får åka till vindeln. I alla fall är denna rolig om man får bad. Och det fick jag :D Vi ritade perspektiv på bilden. Jag ritade några hästar. De blev inte så bra. Jag ska börja träna på att rita hästar. Jag har ju en bok om det, man jag har aldrig riktigt kommit mig för... Men nu ska det bli ändring på det. På tal om ändringar, jag funderar på att ändra något på mitt hår. Alla säger att jag ska klippa page, men jag vet inte riktigt om jag vågar det. Jag menar, jag tycker om att ha långt hår... Aja vi får se. Ikväll ska i alla fall jag och Linn sticka iväg till uttagningen av expedition Vildmark. Ska bli skoj även om jag inte kommer med. Jag har ju i alla fall försökt. 

Men men, vi ses väl :P 

Kommentera här: