Jag är duktig!

Och en plugghäst. Jag har suttit i en timme och nu kan jag hela teckenspråkets alfabet, sedan har jag också suttit en stund och pluggat lite finska, ska ju hälsa på kusinerna så då är det väl dags att börja träna. Har också upptäckt att jag kan säga "Hej, jag heter Elin" på fem språk. Känner mig lite stolt (A) Det var väl det.

Igår sov jag föresten 15 h och 15min i sträck. Jag var lite trött. Sedan låg jag i soffan resten av dagen och på kvällen var jag på konståkningsträning och tränade inför uppvisningen på tisdag. Kuligt, kuligt.

Idag hade vi en chiiilll dag. Vi hade svenska, so och musik, sedan slutade vi. Vi slutade alltså kl. 11.30. Absolut sådant jag uppskattar. Då åt jag, Emma och Isa på stan  och jag köpte färdigt mina julklappar. Väldigt nöjd över den här dagen!
Haga vann föresten för 6 året i rad i Bräntiskampen. Heja Haga!

Nu ska jag på julmingel, skriver mer om det en annan gång!

Puss puss!

Kommentera här: