26/08-08

Okej... Emma tycker att jag ska skriva mkt, så då får jag väl göra det då xD Eller, så mycket jag pallar :]
Snart har vi gått i skolan en vecka! Det känns inte så... :] Det är mkt roligare att gå på Teg än Haga, fast vi har förstås jättelånga dagar... Tycker jag iaf :P Okej.. klassen är jättebra i alla fall, fast det är typ bara jag, Emma, Isa och Lyuba som är med varann xD Och Gustav har skolkat jättemånga gånger och kommer typ försent varenda lektion! Och det har ändå bara gått typ en vecka... xD Och så är några killar jätteflamsiga, alltså, inte flummiga som vi (A) Utan liksom... konstiga... ^^ Kan inte förklara det bättre än så :]
Dessutom har jag konstaterat en sak. Sedan vi började på Teg, har antalet tanter och som ger tillsägelser och tutande bildar ökat drastiskt... Jag menar, förut var det många, men nu är det jättemånga! :] Vi är så himla bra i trafiken (A)

Vi spelade fotbollsamtch idag också. Mot 96orna, och vi vann med 3-0 men vi spelade verkligen kasst... Det var typ sämsta matchen på hela året^^
Jaja, eftersom Emma inte skickade Lule och pappa tjatar, pallar jag inte skriva mer nu, vi ses! :)

Dagens bästa: "Säg ett skämt"..."Linus!"

Dagens sämsta: Matchen och mammas planering xD

Kommentera här: